söndag 22 februari 2009

Vi ska bada ...

... mumlar ewookarna, eller vad de nu heter, de där håriga ökenriddarna i Star Wars. Dags för rening och nya tag, tycker de, och fångar Luke eller någon annan skojare.

Jag måste också renas. Framför allt måste jag sluta svamla om sånt jag egentligen inte har någon aning om. Livet har tagit en annorlunda vändning och jag har bestämt mig för att hänga på.

Firman är temporärt nedlagd. Someone made an offer I couldn't refuse. Konstigt så här i lågkonjunkturen men outgrundliga äro ju vägarna.

Så det blir tyst härifrån ett tag nu. Måste samla mig och komma underfund med vad jag egentligen vill.

Puss på er hela bunten! Det har varit roligt att lära känna er.

7 kommentarer:

Jessica sa...

Så är det ibland. Eller blir det.
Lycka till!

Pseudonaja sa...

Vad det än är som händer så hoppas jag att det är något bra och roligt. Vi hörs!

Howdy Sailor sa...

Hej och tack för vänliga ord. Jag börjar alltså på nytt jobb imorgon och vet inte riktigt vad jag gett mig in i. Det är ett mycket kreativt jobb och kräver därför en del. Jag uppdaterar när jag har landat.

mammanonna sa...

Lycka till Howdy, kommer att sakna dig! När du återvänder till bloggvärlden så hoppas jag att det blir här. Lovar att jag kommer hålla koll

Anonym sa...

Spännande! Lycka till! Det här kanske är en sån där månad.eller ett sånt där år... :)

Anonym sa...

Spännande!
Håller tummarna för att du och det nya matchar bra.

Kristina sa...

Låter spännande!Får höra i helgen?