torsdag 23 april 2009

Är du redo för bikinisäsongen, Britta?

Är det inte härligt med personlig reklam? Frågan i rubriken fick jag alldeles nyss på min mejl från en tillverkare av bantningspiller. Annars är det mest Postkodlotteriet som ställer frågor som "Hur mycket får du, Britta?" och "Är Britta på Tjörn vår nästa miljonär?".

Men nu fördröjer jag bara svaret som jag vet alla väntar på: Är jag redo för bikinisäsongen? Jamen, självklart är jag det. Det har jag alltid varit. Frågan är snarare om mina grannar är redo för min bikinidebut?

Här kanske bantningsföretaget och Postkodlotteriet kan gå ihop och göra lite förfrågningar.

1 kommentar:

Kristina sa...

Jag har sedan länge kommit på att det är bättre utan bikini. Då¨finns inget som skapar valkar eller pös i mitt mjuka hull och då känner jag mig lite bättre till mods. Vad andra säger? Jag hoppas att bara de mina ser mig, så klart, mest mannen. jag gillar inte att bada och sola "offentligt" och har egentligen aldrig gjort. Inte ens när jag var ung och fin i figuren.