fredag 19 mars 2010

Prostitution, hastighetsbestämmelser (vidgad målgrupp)

Jag läste på kvällstidningarnas hemsidor om sexköp och "nya" hastighetsbestämmelser. Orkar inte gå in på detaljer men kan ändå konstatera att det var fascinerande hur kommentarerna bara öste in. Ganska snart insåg jag att en stor del av dem som kommenterade var ganska fula och ensamma män i behov av att få känna makt och överlägsenhet, ja helt enkelt kontrollera andra.

Några sådana verkar aldrig hitta hit och fylla mina kommentarsfält. Nu ska det däremot bli ändring på det, för jag ska tagga en massa punkter nedan och förhoppningsvis förgylla min (och kanske er) tillvaro med världsfrånvända kommentarer. Here we go:
  • Kvinnor som säljer sex gör det för att de är kåta och/eller entreprenörer.
  • Kvinnor som är emot prostitution är svartsjuka eftersom hororna är mycket snyggare.
  • Kvinnor med stora bröst är ofta lesbiska tills de botas av män.
  • Svenska kvinnor har glömt hur man tar hand om en man.
  • Hastighetsskyltarna är rekommendationer (trafikrytm går alltid före hastighet, enligt polisen som min polare/granne/kusin känner).
  • Män kör bättre än kvinnor.
Vi startar där så får vi se.

7 kommentarer:

Damen sa...

Helt underbar lista! Skrattar gott :-)

Jessica sa...

Du som har drömt upp hur man bäst mördar vägarbetare med en flaska Mer på en bro borde veta allt om körhastigheter ;) ;)!

Lule-Anna sa...

Lysande!

mammanonna sa...

Love it!

Anonym sa...

Fy fan va banslig du är

Comvidare sa...

Man undrar hur många som kan bocka av alla punkter i listan? Förmodligen skrämmande många. Usch.

Ewa sa...

Den anonyma kommentaren är ju helt underbar! Vilket komplement!