fredag 18 juni 2010

Fånig?

Jag är så fånig. Det har blivit ett oviktigt litet fel och jag går omkring och ojjar mig över det. Ingen som helst roll spelar det.

Någon har skrivit en skittext över en i alla fall någorlunda korrekt text som jag skrivit. Samma någon har glömt byta ut mitt namn mot hans. Alltså ser det ut som att jag skrivit en skittext.

Jag tänker att det inte spelar någon roll och att vem som helst som känner mig fattar att det inte är min text. Alltså är jag fånig som ens nämner det här.

Fånig är jag. Fånig. Grrrrrrrrr...

3 kommentarer:

Jessica sa...

Du är alltid så elak mot dig själv! Varför är du fånig? Spotta upp dig!

Lotten Bergman sa...

Men jisses vad mycket du bloggar these days!

Grrrrr:andet har i alla fall gjort dina läsare glada och nöjda.

Johan sa...

Jag hade grämt mig något alldeles förskräckligt.
Jag antar att det inte hjälper dig att jag skriver så... :)